Маркетингові матеріали

Тут вирішили зібрати усі правила, що допомагають покупцям впізнавати Покупку Частинами, а отже, підвищувати магазинам продажі

Що всередині?

  • Шильдики - цифрові наліпки, які можна поєднювати з вашими банерами, щоб одночасно показати і продукт і те, що його можна купити частинами

  • Бампери - це як шильдики, але займають десь 30% банеру, щоб було помітніше

  • Банери - повноцінні рекламні креативи, які можна додати на сайт, щоб проінформувати покупців, що у вас можна купувати час-ти-на-ми

  • SMM матеріали - готові матеріали для публікацій та розповідей у соцмережах

  • Стікери - діджитал-версія наших стікерів. Ви можете замовити фізичні стікери або використати дизайни у своїх банерах чи інших комунікціях

Як просувати продажі за допомогою маркетингових матеріалів

Для онлайну

1. Додайте лапку зі строком на картку товару

Так користувач швидше зрозуміє, що ціну можна поділити, а отже, з більшою вірогідністю купить

2. Додайте кнопки Покупки Частинами та розстрочки як методи оплати

Це ще один спосіб нагадування про опції більш фінансово простої покупки

3. Калькулятор Покупки Частинами на сайті

Чим раніше ви покажете покупцю розбиту на платежі ціну – тим більша вірогідність, що він купить

4. Згадування Покупки Частинами у рекламі

Наявність розстрочки в mono теж драйвитиме покупку, тому можете виділити під цю лапку місце.

У будь-якій рекламі з Покупкою Частинами, варто додати два юр. тексти:

  1. Реальна річна процентна ставка — 0,000001%, макс. строк кредитування до 200 000 грн — 24 місяці. Перший внесок — аванс у розмірі щомісячного платежу. (цей за розміром має бути не менше ніж 50% від слова Покупка Частинами)

  2. АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК", Ліцензія НБУ №92 від 20.01.1994, у держреєстрі банків No226, деталі на monobank.ua (цей може бути довільного розміру)

Для офлайну

1. Розмістіть стікери/принти з Покупкою Частинами на вході та біля кас

Щоб відвідувачі і на вході, і під час оплати розуміли, що можна зекономити. Можете надрукувати лапку потрібного розміру самі або ж замовити наші стікери

2. Розмістіть інформацію про розстрочку на цінниках

Це ще раз нагадає користувачам, що можна купити частинами, замість того, щоб відкладати покупку на потім

3. Спростіть процес оформлення

Чим швидше оформлення – тим більше вірогідність повернення в магазин.

Усе, що необхідно нам – це номер покупця. І потім ще можна перепитати ім’я.

Усі інші дані, як то ІПН, номер паспорту чи колір очей – це вимоги сторони-продавця, тобто вашої компанії :)

Last updated